ponedeljek, 7. marec 2016

ODLIČNA DOMA IZDELANA PLETENICA

Ker sem se odločila, da bom letos napisala nekoliko več "kruhastih" objav, sem tokrat pripravila odlično domačo pletenico. Lepo na izgled in dobro po okusu.

RŽENA PLETENICA

Sestavine:

  • 700 g ržene moke
  • vrečka suhega kvasa
  • žlička sladkorja
  • vroča voda
  • žlička soli
  • olivno olje
  • kumina in janež
  • cca. 3 dcl vroče vode


Moko sem presejala v skledo, vanjo naredila luknjo in noter vsipala kvas. Posula sem ga s sladkorjem in jamico zalila z vročo vodo. Počakala, da je kvas narasel, dodala sol, olje in zdrobljeno kumino ter janež in vodo. Zmesila sem testo in ga postavila na toplo, da je vzhajalo.

Po cca. eni uri sem testo ročno pregnetla in ga dala še enkrat na toplo, da je še enkrat naraslo. Nato sem ga ponovno pregnetla, ga razdelila na tri dele, iz vsakega dela zvaljala svaljek debeline cca. 2.5 cm in spletla kito.

Pletenico sem položila na pekač obložen s peki papirjem ga pokrila in počakala, da se je segrela pečica. Pletenico sem pekla cca. 45 minut na 200 stopinjah.




Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Bom naslednjič tudi jaz probala vzhajat suhi kvas po tej metodi. Običajno ga zmešam z moko ampak mogoče bo bolj aktiven, če ga že prej zbudim s toplo vodo in sladkorjem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz vedno tako počnem in ni lepo naraste. Lep dan!

      Izbriši