torek, 29. november 2016

SIROVI ŠTRUKLJI NEKOLIKO DRUGAČE

Posledica razvajanja z domačim burekom je vedno majhna kepica svežega vlečenega testa, ki ostane ob robovih. Jernej to testo ponovno pregnete in pripravi za ponovno uporabo. Sama iz njega običajno naredim jabolčni štrudelj, tokrat pa sem se odločila, da si bomo privoščili slane gratinirane sirove štruklje. Enostavni za pripravo in dokaj hitro gotovi. Seveda, če te vlečeno testo že čaka v hladilniku.

SLANI GRATINIRANI SIROVI ŠTRUKLJI

Sestavine:

  • vlečeno testo
  • skuta
  • kisla smetana
  • sol
  • 1 jajce
  • sladka smetana za preliv


Mizo sem pogrnila s platnenim prtom, ga nekoliko pomokala in na njem najprej razvaljala, nato pa ročno razvlekla testo. Iz skute, smetane, soli in jace sem zmešala maso in jo razporedila po prvi tretini testa, ki sem ga nato s pomočjo prta zvila v štrukelj.
Testo sem zavila v bombažno krpo in štrukelj položila v vrelo, nekoliko osoljeno vodo. Kuhala sem ga cca. 10 minut. Za tem sem odstranila krpo, štrukelj narezala na manjše kose, ter jih zložila v namaščen pekač. Vse skupaj sem prelila s sladko smetano, ter pekač postavila v pečico za cca. 45 minut. Temperaturo sem nastavila na 180 stopinj. Pečene štruklje sem pustila, da se ohladijo in nato smo navalili.

Noro dobro - vsaj meni!




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar