četrtek, 19. april 2018

JABOLČNA VIKEND SLADICA

Sezona jabolk gre h koncu in tako se zgodi, da doma ostane kar nekaj takšnih "ostarelih", ne preveč lepih in že nekoliko gnilih jabolk. Pa sem jih oprala, očistila in naribala, ter iz njih pripravila okusno pirino jabolčno pito.

JABOLČNA VIKEND SLADICA

NADEV
- 1 kg naribanih jabolk
- 1 žlica meda
- 1 vanilijev sladkor
- 2 jajci
- 3 žlice mleka
- sok ene limone
- 1 ščepec cimeta (po želji)


TESTO
- 200 g pirine moke
- 100 g gladke moke
- 1 žlica meda
- 1 jajce
- 100 g masla
- 100 g svinjske masti

Sestavine za testo sem namerila v skledo in jih ročno zmesila v gladko testo, ki sem ga nato postavila za eno uro v hladilnik.

Med tem sem iz vseh sestavin pripravila nadev. Okrogel pekač sem namazala z maslom in preko enakomerno razporedila testo, na katerega sem nadevala nadev.

Pito sem pekla cca. 50 minut na 180-tih stopinjah. Ja, pa še to. Pekač sem postavila v segreto pečico.

NJAMI!


Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar