ponedeljek, 27. maj 2013

ENOSTAVNA NEDELJSKA SLADICA

Ker je bila nedelja takšna "brrrr" hladna, nevihtasta in ne preveč prijazna in ker se v nedeljo že po "defoltu" spodobi, da mati nekaj speče, sem seveda tudi spekla. 
Tole sladico sem si nagledala že par dni nazaj. Pritegnila me je predvsem zaradi enostavne in hitre priprav, kar pa pri meni šteje največ.
Torej, tako smo se posladkali - a šele proti večeru, ker je mati dopoldan še tekla.

ENOSTAVNI SKUTIN KOLAČ

Sestavine:

  • 1 kg manj mastne skute
  • 150 g sladkorja (jaz sem dala 100 g in je bilo popolnoma dovolj)
  • 2 dcl smetane za stepanje (ker sem jo pozabila kupiti sem uporabila 1 dcl kisle smetane in 1 dcl jogurta)
  • 3 rumenjaki
  • 3 beljaki
  • 3 žlice gustina
  • 1 vanilijev puding
  • sol polovice limone
  • 2 vanili sladkorja


Beljake sem stepla v trdi sneg. Rumenjake, sladkor in vanili sladkor sem temeljito stepla v gosto zmes, ter dodala vse ostale sestavine. Če bi uporabila sladkor smetano, bi dodala stepeno, ker pa je nisem imela sem dodala le kislo smetano in jogurt. Na koncu sem ročno vmešala še stepen beljak.

Pekač sem namastila in posipala z moko, ter vanj vlila zmes. Pecivo sem pekla eno uro pri temperaturi 170 stopinj, pri čemer sem pekač postavila v segreto pečico. Pečeni pekač sem pustila, da se ohladi. Ker je sladica mnogo, mnogo boljša hladna, jo je priporočljivo pustiti čez noč, da se ohladi. Ker pa smo mi preveč neučakani, sem sladico na hitro nekoliko ohladila, nato pa sem jo za dobro uro postavila v zmrzovalnik, da se je resnično temeljito shladila.

Mmmm, pecivo je fuuul dobro.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar