petek, 25. oktober 2013

...PA DOBRO TEČITE!

Ker mnogi od vas komaj čakate nedeljo in se boste na največji tekaški praznik odpravili že v soboto, vam že danes želim lep, prijete in uspešen tek. Ni jih malo, ki slovenski tekaški praznik izkoristijo le za druženje in zabavo, mnogi pa se na tekaške prireditve pripravimo z željo za doseganje čim boljšega rezultata in preseganja samega sebe.
Sama sem letošnjo jesensko tekaško euforijo začutila in preživela pri bližnjih vzhodnih sosedih v Budimpešti. Ooo, je bilo lepo! Sedaj pa so dnevi takoooo lepi in takooo topli, da sem predčasno prekinila počitek in ponovno tečem. Ja, pred koncem leta me čaka še ena tekaška preizkušnja. Za piko na i. Maaah, saj res ni lahko takoj po maratonu vrniti se precej resno ponovno na tekaške steze. A kar bo, pa bo. Odločitev je padla - ena tekma še letos in konec.

No, ampah če se spomnim svojih začetkov: svoj prvi rekreativni 10 kilometrski tek sem pretekla prav v Ljubljani. Leta 2006. To je bila moja prva tekma sploh. Oooo, pa sem se kar dobro odrezala. S časom 55:19 sem zasedla 177. mesto. Tooo sem bila zadovoljna. 

Tudi za svoj krstni polmaraton sem izbrala Ljubljano. 10 kilometerski razdalji je tako sledila kar enkrat daljša preizkušnja. Tokrat sem bila celo malo boljša. Zasedla sem skupno 163. mesto, s časom 1:48:29.

A glej ga zlomka, tudi v maratonu sem debitirala prav v Ljubljani. Leta 2010. S časom 3:32:25 sem zasedla celo tretje mesto v svoji kategoriji. A sem se kar fajn namatrala. Prvi je pač prvi. Ne veš kaj te čaka, kakšno bo počutje, ali bo telo preneslo. In je. Spomnim se le, da se mi je zadnjih 5 km takooo strašansko vleklo. Občutek sem imela, da ne bom nikoli in nikdar prečkala ciljne črte. A sem jo. Srečna in vesela.

Ja. Odkar tečem pridno beležim vse svoje treninge in tekme. Do sedaj sem jih pretekla 47, v skupni razdalji 832 km in v času 66 ur in 42 minut. Zanimivo, a ne?

ŽELIM VAM LEP TEK IN SEVEDA - ČIM BOLJŠI REZULTAT!








Print Friendly and PDF

1 komentar: