četrtek, 24. oktober 2013

GREMO NA PIVO!

Pivo - prvotna pijača, ki so jo poznali že stari Egipčani in Mezopotamci, a v drugačni obliki. Pivo pogosto imenujemo tudi tekoči kruh, saj bi ga lahko glede na število kalorij primerjali s številom žemljic. 0,5 l piva namreč vsebuje toliko kalorij kot dve žemljici. 

Za učinkovito rehidracijo je nujno nadomestiti elektrolite in izgubljeno vodo, pri čemer lahko izgubljene elektrolite nadomestimo s trdo hrano in vodo. O alkoholu kot diuretičnemu stredstvu je dokaj malo znanstvenih dokazov, ki bi to dejstvo potrdili, a nakaj raziskav je kljub temu bilo. Na primer v eni od njih so testirali pivo z različno vsebnostjo alkohola kot rehidracijsko sredstvo po treningu. Različna je bila tudi vsebnost natrija v pivu. Ugotovili so, da manj alkohono pivo z dodatnim natrijem ponuja potencialni kompromis med pijačo z visoko družbeno sprejemljivostjo in tisto, ki naj bi se ji izognili zaradi močnejše izgube tekočine, ki je bila opazna pri pivu z večjo vsebnostjo alkohola.

Pri športu, kjer je napor dolgotrajen, je pivo lahko tudi dobro za telo, saj predstavlja nadomestek izbubljenih kalorij in tekočin. Španski znanstveniki pa so odkrili, da lahko pivo pomaga nekomu, ki je dehidriran, saj lahko tekočino zadrži bolje od vode.

Skratka, ugotovili so, da je zmerna količina piva, kar pomeni vrček ali dva, z manj alkohola, to je do 5%, po dolgotrajnem naporu lahko samo tako dobra in nič boljša rešitev pri ohranjanju tekočine v telesu, kot voda. Povesem upravičeno in zasluženo si lahko po napornem treningu privoščimo eno hladno pivo.








Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar