torek, 23. december 2014

AROMATIČNA BUČNA MARMELADA

Pa mi je le uspelo - skuhati bučno marmelado namreč! Hja, tale velikanka je kar nekaj časa čakala, da sem vanjo začičila veeelik nož, jo izkoščičila in del nje pretopila v slastno bučno marmelado.

AROMATIČNA BUČNA MARMELADA

Sestavine:

  • 2.5 kg mučnega mesa muškatne buče
  • 1 kg sladkorja
  • želin
  • cimet v prahu
  • muškatni orešek
  • ingver
  • klinčki v prahu


Bučo sem prerezala, jo izkoščičila, narezala na manjše kose in olupila. Nato sem jo narezala na kose, dodala vse sestavine razen želina, zmešala in pustila čez noč, da so se sestavine fajn prepojile.

Naslednji dan sem bučo skuhala do mehkega, jo zmiksala, dodala želin in ponovno za dodatnih 20 minut pokuhala.

Z marmelado sem napolnila lične kozarčke, jih zaprla in počakala, da se je vsebina ohladila.

MMMM, JE DOBRA!! JAZ JO JEM KAR Z ŽLICO!












Print Friendly and PDF

1 komentar: