torek, 29. september 2015

DIŠI PO KRUHU

Jesen je. Zunaj je hladno. Prehladno za moj okus. A prosti ponedeljkov popoldan sem kaj hitro izkoristila in pogrela kuhinjo. Seveda pa je tudi mamljivo zadišalo. Po damačem kruhu iz polnozrnate moke. 

Tokrat popolnoma enostaven kruh, brez semen, le z janežem in kumino.

POLNOZRNATI KRUH Z JANEŽEM IN KUMINO

Sestavine:

  • 700 g polnozrnate moke
  • 1 vrečka suhega kvasa
  • žlička rjavega sladkorja
  • cca. 3 dcl vroče vode
  • 1 žlička soli
  • žlica olivnega olja
  • pest janeža in kumine


Moko sem odtehtala v večjo posodo, vanjo naredila jamico in noter vsula kvas in sladkor, ter jamico do vrha zalila z vročo vodo.

Po cca. 10 minutah sem dodala olje, sol, vodo in zdrobljen janež ter kumino. Sestavine sem temeljito premiksala, da sem dobila gladko zmes. Posodo sem pokrila s krpo in počakala cca. 1 uro, da je naraslo. Nato sem oblikovala štruco, jo postavila na pekač, vklopila pečico in počakala, da se je le-ta segrela. Med tem časom je kruh še počival pokrit s krpo. 

Ko se je pečica segrela, sem kruh večkrat prečno zarezala, ter pekač postavila v pečico. Kruh sem pekla prvih 15 min na temperaturi 250 stopin, nato pa cca. 30 min. na 200 stopinjah. 

Pečen kruh sem postavila na rešetko, da se je ohladil.





Print Friendly and PDF

2 komentarja: