sreda, 2. september 2015

ŠTRUDELJ S PAŠKO SKUTO

Vsi poznamo slavni in odličen Paški sir, a tudi paška skuta se vedno bolj uveljavlja.

ŠTRUDELJ S PAŠKO SKUTO

Sestavine:

  • 1 kg moke
  • 3 rumenjaki
  • 1 jajce
  • 2 kocki kvasa
  • 1 prašek za pecivo
  • 1 vanili sladkor
  • 1,5 dcl olja
  • 5 dcl ovčje sirotke ali mleka
  • malo soli
  • limonina lupinica
  • malo ruma


Nadev:

  • 1 kg skute
  • 1 kisla smetana
  • limonina lupinica
  • 1 vanili sladkor
  • sladkor po okusu
  • 1 jajce


Iz zgornjih sestavin sem umesila testo in ga pustila, da je vzhajalo. Vzhajano testo sem ponovno pregnetla in ga razvaljala. Premazala sem ga z nadevom in zavila, ter pustila da je ponovno vzhajalo.

Štrudelj sem pekla cca. 60 minut pri 180-tih stopinjah.

Pečenega sem pokrila s folijo in počakala, da se nekoliko ohladi. Nato sem ga narezala na kose in postregla. 

Mmmm, štrudelj je odličen, saj je testo takooooo mehko!










Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar