petek, 22. september 2017

BUČNI DAN - DRUGIČ

Polovico buče sem porabila za odlično bučno rižoto iz prejšnje objave, iz druge polovice pa sem pripravila odlični bučni zavitek z makom. Glede na to, da je buča ena izmed najstarejših poljščin, se na naše miza vrača resnično v velikem slogu, saj znanost vse pogosteje dokazuje njeno korist za zdravje.

Pa poizkusite še vi!

BUČNI ZAVITEK Z MAKOM

Sestavine:
  • 800 g buče
  • 150 g maka
  • 700 g skute
  • 1 vanili sladkor
  • 150 g masla
  • 4 jajce
  • 1 dcl kisle smetane
  • sol
  • 500 g vlečenega testa - 5 listov
Očiščeno bučo sem naribala, jo posolila in počakala cca. 30 minut, da je izpustila vodo, nato pa sem jo temeljito ožela. Jajca in vanilijev sladkor sem dobro stebla v gosto kremo, dodala vse ostale sestavine, vključno z bučo, ter zmešala da je nastala gosta masa - nadev.

Vsak list vlečenega testa sem premazala z maslom, ga nadevala in zvila, ter postopek ponovila 5 krat. Na koncu sem zavitek še po vrhu izdatno premazala z maslom in pekač postavila v segreto pečico. Zavitek sem pekla cca. 60 minut na 180-tih stopinjah. Nato sem ga vzela iz pečice, prekrila s folijo in počakala, da se nekoliko ohladi in navzame okusa.

Noro dobro. Ni sicer sladica v pravem pomenu, je pa odličen poobedek ali prigrizek za po teku.




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar