torek, 5. september 2017

ODLIČEN OHROVTOV NARASTEK

Kodrasti ohrovt letos raste na vrtu kakor palme. Bohoti se in važi v vsej svoji veličini in gracioznosti. Zeleni in se kodra, tako da ga je kar veselje pogledati. In dober je. Lahko ga pripravimo kar kuhanega z malo česna in olivnega olja ali pa v tem odličnem narastku z mletim mesom.

Mmmmm!

OHROVT Z MLETIM MESOM

Sestavine:

  • Kodrasti ohrovt
  • Sol
  • Čebula
  • Mleto meso
  • Peteršilj
  • Feta sir
  • Jajce
  • Poper
  • Timijan

Ohrovt sem očistila, odstranila trde dele, narezala na trakove in ga skuhala. Čebulo sem sesekljala in popražila, nato sem dodala mleto meso, timijan, sol in poper ter sestavine prepražila. Na koncu sem vmešala sesekljan peteršilj. Mešanico sem odstavila iz ognja in ko se je nekoliko ohladila, sem dodala jajce in feta sir, ter vse dobro premešala, na koncu pa sem vmešala še kuhan ohrovt.

Vse sestavine sem enakomerna razporedila v namaščen pekač in postavila v segreto pečico (180 stopinj) za približno 30 minut.









Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar