nedelja, 12. februar 2012

GUINNESSOVA ČOKOLADNO - SKUTINA PITA


Da bo tale sladica pristala v naših želodcih, sem se odločila takoj, ko sem prebrala njenj recept. No, v bistvu me je najprej pritegnil naslov, ko pa sem prebrala njene sestavine in ugotovila, da spada med tiste sladice, katerih priprava ne vzame mnogo časa, me je takoj prepričala.

Pita kot takšna v bistvu ni nič posebnega, a Guinness pivo ji doda posebno teksturo in mehkobo. No, ko je pita pečena, se okus piva sploh ne občuti.


GUINNESSOVA ČOKOLADNO-SKUTINA PITA

Sestavine:
1 šalica zmletih maslenih ali graham keksov
2 žlici kakava
1 žlica sladkorja¸
2 žlici stopljenega masla

35 dag čokolade za kuhanje
3/4 šalice kisle smetane
25 dag skute
1/2 šalice sladkorja
3 jajca
1 čajna žlička vanilijevega ekstrakta
3/4 šalice Guinnness piva

Priprava:
Zmešam zmlete kekse, kakav, sladkor in maslo, ter mešanico enakomerno razporedim po dnu okroglega pekača.
Zmehčam čokolado
Zmešam čokolado, skuto, smetano, sladkor, jajca, vanilijev ekstrakt in pivo, ter sestavine dobro zmiksam.
Zmes vlijem v pekač obložen z mešanico mletih keksov.

Pekač postavim v segreto pečico in pečem eno uro na 180 stopinjah. Nato pečico izklopim, na rahlo priprem vrata in pustim sladico še eno uro v njej.

Sladica je najboljša, ko je popolnoma ohlajena. Najbolje jo je čez noč pustiti v hladilniku. Mi smo sprobali toplo in hladno in verjemite - hladna je resnično mnoooogo boljša.!

PA, VESELO NA DELO!

 






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar