nedelja, 27. oktober 2013

KUHAM Z VENDELINO - POROVA JUHA

V soboto smo si zaželeili juhe. Super, tokrat bo zelenjavna. Porova, le tega imamo namreč na domačem vrtu. Pa sem pogledala v Vendelino in tako pravi:

POROVA JUHA Z RIŽEM
(v oklepaju so navedene sestavine, ki sem jih nadomestila ali dodala)

Sestavine:

  • 3 debeli pori
  • 5 dag olja ali 10 dag na kocke narezane slanine (uporabila sem olivno olje)
  • 1 žlica moke
  • 12 dag riža
  • jušna kocka (uporabila sem 1/2 kokcke)
  • sol
  • sesekljan peteršilj
  • dodala sem žlico kisle smetane


Por očistimo, prerežemo čez pol in dobro operemo. Narežemo ga na rezance damo na vročo maščobo ali na prepraženo slanino in pražimo. Medtem večkrat premešamo. Potresemo z moko, še malo popražimo in zalijemo z 1,5 l kropa. Zakuhamo oprani riž in pustimo, da počasi vre 25-30 minut. Dodamo jušno kocko, solimo in tik pred koncem zamešamo petršilj.

Sama sem juho zmiksala in nato dodala še žlico kisle smetane.

Mmmm, odlična juha.








Print Friendly and PDF

1 komentar: