torek, 8. oktober 2013

POSLEDNJI VZDIHLJAJI

V teh hladnih dneh, ki so nas objeli minuli vikend, bi se kar prilegla kakšna zeljna jed na žlico s suhim fižolom ali lečo. A na vrtu še kar vztrajajo poslednje vrtnine. Paradajza je še toooliko in kako je lep. Tudi kumaric sem obrala za celo skledo. Pa rukola je takoooo zelena in bogata - lepša kot spomladi. 

No, pa smo si privoščili vitaminski večer. Mešano solato iz domačih vrtnin.

MEŠANA SOLATA IZ DOMAČIH VRTNIN

Sestavine:

  • paradižnik
  • paprika
  • kumare
  • rukola
  • čebula
  • feta sir
  • bučno olje, sol, kis


Paradižnik sem oprala in narezala na majhne kocke. Enako sem naredila s papriko. Rukolo sem oprala, ožela in na drobno narezala. Kumare sem tokrat za spremembo naribala. Dodala sem tudi na kocke narezan feta sir in pa seveda ... osnovo - čebulo.

Sestavine sem premešala, začinila z oljem, kisom in soljo ter ponovno premešala. Mmmm, je teknilo.






Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Verjamem,da je teknila,ker izgleda super.Pri nas bo pa jutri.
    lp

    OdgovoriIzbriši