četrtek, 10. oktober 2013

ŠE ZADNJA LETOŠNJA RABARBARA

Minuli petek, ko je bilo takooo lepo vreme, sem izkoristila dan in že nekoliko pospravila vrt. No, vrtnin na njemu je še kar nekaj in bodo še nekaj časa tam, a rabarbaro sem porezala. Letošnjo zadnjo sem "pospravila" v tole okusno pito. No, v bistvu je bila fuuul dobra. Taka fajn sočna.

RABARBARINA PITA Z MRVICAMI

Sestavine:

  • 500 g rabarbare
  • 100 g kokosovega masla
  • 250 g moke
  • 1 zavojček pecilnega praška
  • 150 g sladkorja
  • 1 vanilijev sladkor
  • 3 jajca


za mrvice:

  • 200 g moke (presejane)
  • 80 g sladkorja
  • 100 g kokosovega masla - zmehčanega
  • 1 vanilijev sladkor


Pito sem pripravila tako, da sem najprej oprala, olupila in na koščke narezala rabarbaro. Res je bila mogoče že malo žilava, a v pečici se je fajn zmehčala. 

Nato sem se lotila priprave testa. Penasto sem zmešala jajca, sladkor in zmehčano maslo. dodala sem pecilni prašek in moko, ter iz sestavine zmiksala takšno bolj mehko testo, katerega sem vlila v namaščen in pomokan okrogel pekač.

Preko testa sem namazala domačo jabolčno marmelado in preko razporedila rabarbaro. Vse skupaj sem potresla z mrvicami, katere sem naredila iz sestavin navedenih v gornjih vrsticah.

Pito sem postavila v vročo pečico in jo pekla cca. 1 uro pri temperaturi 180 stopinj.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar