ponedeljek, 14. julij 2014

FINO SMO SE POSLADKALI

Kaj dobimo, če sestavimo biskvit iz ržene moke, maskarponejevo kremo in borovnice? Odlično, hladno in osvežilno borovničevo torto. Hitro gotovo in zelo okusno! Kot naročeno za poletne dni. 
Ni potrebno zapravljati denarja za gostilniške sladice - privoščimo si takšno izpod svojih rok!


OSVEŽILNA BOROVNIČEVA TORTA

Biskvit:
  • 2 jajci
  • 75 g sladkorja
  • 1 zavitek Vanilin sladkorja
  • 75 g ržene moke
  • 1 žlička pecilnega praška
Nadev:
  • 400 g borovnic
  • 200 g rastlinske sladke smetane
  • 500 g sira maskarpone
  • 3 žlice mleka
  • 2 zavitka Želatine
  • 75 g sladkorja
  • 1 zavitek Vanilin sladkorja
Segrela sem pečico. Dno modela za torto (premera 26 cm) sem namastila.

Biskvit:
Z mešalnikom (z metlicami) sem penasto umešala jajca in postopno dodajala sladkor in vanilin sladkor, nato pa še moko s pecilnim praškom.
Biskvit sem nadevala v model za torto in postavite v spodnjo tretjino pečice. Pekla sem ga cca. 30 min. na 180-tih stopinjah.

Pečen biskvit sem pustila v modelu za torte in počakala, da se je ohladil.

Nadev:
Borovnice sem oprala in očistila. Stepla sem sladko smetano. Pri najmanjši hitrosti z mešalnikom (z metlicami) sem zmešala maskarpone in mleko, nato sem dodala želatino in mešala še 2 minuti. S kuhalnico sem najprej umešala smetano, nato pa še ribez. Nadev sem razporedila po biskvitu, katerega sem pred tem fajn namočila z limoninim sokom.

Torto sem postavila za 3 ure v hladilnik in jo nato postregla.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar