sreda, 23. julij 2014

IZPELJANKA

Tale recept za torto me je tako navdušil, da sem ga že trikrat ponovila. A vsakokrat sem ga malo "obrnila". Tokrat je nastala odlična torta z gozdnimi sadeži.


TORTA Z GOZDNIMI SADEŽI

Biskvit:
  • 2 jajci
  • 75 g sladkorja
  • 1 zavitek Vanilin sladkorja
  • 75 g moke (1/2 koruzne, 1/2 bele)
  • 1 žlička pecilnega praška
Nadev:
  • 500 g gozdnih sadežev
  • 300 g rastlinske sladke smetane
  • 700 g lahke skute
  • cca 1 dcl jogurta 
  • 2 zavitka Želatine
  • 75 g sladkorja
  • 1 zavitek Vanilin sladkorja
Segrela sem pečico. Dno modela za torto (premera 26 cm) sem namastila.

Biskvit:
Z mešalnikom (z metlicami) sem penasto umešala jajca in postopno dodajala sladkor in vanilin sladkor, nato pa še moko s pecilnim praškom.
Biskvit sem nadevala v model za torto in postavite v spodnjo tretjino pečice. Pekla sem ga cca. 30 min. na 180-tih stopinjah.

Pečen biskvit sem pustila v modelu za torte in počakala, da se je ohladil.

Nadev:
Sladko smetano sem stepla. Skuto sem gladko razmešala in ji dodala vse sestavine za nadev razen gozdnih sadežev in sladke smetane, ki sem jo primešala na koncu. Gozdne sadeže sem očistila in jih polovico zmiksala s paličnim mešalnikom, ter jih primešala v polovico kreme. 

Biskvit sem namočila z limoninim sokom in na njega razporedila drugo polovico gozdnih sadežev. Preko sem enakomerno razporedila kremo s sadeži in nato še kremo brez njih.

Torto sem postavila za 3 ure v hladilnik in jo nato postregla.

BILA JE ODLIČNA!






Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Vanja, že zgleda odlično. Hvala za recept.

    LP, Majda

    OdgovoriIzbriši