torek, 10. februar 2015

SLADKAMO SE SEZONSKO

Načeloma nisem pristaš kupljenih ali na pol pripravljenih jedi, a ko sem danes naletela na tole zanimivo idejo za popoldansko sladico, kjer avtorica trdi, da zakaj bi se trudili, mantrali in izgubljali čas s pripravo testa, če pa lahko le-tega kupimo, sem si mislila: Eh, klinc gleda vse skupaj! Danes bom pa tudi jaz kupila listnato testo in naredila odličen sezonski jabolčni štrudelj.
Ja, zima gre počasi h koncu in ptrebno je porabiti domača jabolka!

JABOLČNI ŠTRUDELJ IZ LISTNATEGA TESTA

Sestavine:

  • 500 g listnatega testa
  • 5 velikih jabolk
  • cimet
  • klinčki
  • limonina lupina
  • 2 žlici rjavega sladkorja
  • 1 vanili sladkor


Testo sem odtalila in ga razvaljala na velikost pekača. 





Po sredini sem enakomerno razporedila nadev iz jabolk, sladkorja, cimeta, klinčkov in limonine lupine. Nato sem levi in desni rob preostalega testa narezala na približno 1 cm široke trekove in jih izmenično, nekoliko pod kotop preložila preko jabolčnega nadeva, tako da je nastala gosta mreža.





To sem storila dva krat. Pripravljena zavitka sem položila na pekač in ga postavila v segreto pečico. Štrudelj sem pekla na 180-tih stopinjah. Po približno 20-tih minutah sem površino testa premazala z razžvrkljano jajco in ga pekla še nadaljnih cca. 30 minut.

Seveda smo navalili še na vročega. In čeprav na začetku ni bilo nekega strašnega navdušenja po sladki hrani, je štrudelj izginil že do začetka slalomske vožnje naše Tine Maze.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar