torek, 24. februar 2015

ODLIČNA MUSAKA ZA HLADNE DNI

V teh hladnih dneh je še ravno pravi čas, da izkoristimo priložnost in si privoščimo obrok kislega zelja. Jaz sem ga tokrat pripravila v odlični musaki. Takole gre:

MUSAKA S KISLIM ZELJEM IN PIRO

Sestavine:

  • kislo zelje
  • pira 
  • čebula 
  • mleto meso - govedina
  • česen
  • pelati
  • sol
  • poper
  • timijan
  • peteršilj
  • jajca
  • mleko 
  • kisla smetana


Čebulo sem očistila in narezala, ter jo prepražila na olivnem olju. Nato sem dodala mleto meso in ga hkrati s čebulo popražila. Na koncu sem dodala še česen, pelate in začimbe in sestavine dobro premešala. Posodo sem pokrila s pokrovko in omako kuhala cca. 20 minut. 

Piro sem skuhala in odcedila.

V namaščen pekač sem položila plast kislega zelja, sledila je plast mesne omake, nato pira in na koncu še ena plast kislega zelja.

Musako sem prelila z razžvrkljanim jajcem, mlekom in kislo smetano, ter postavila v vročo pečico, da se nekoliko zapeče.

Enostavno, hitro in sezonsko.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar