petek, 13. maj 2016

LIMONIN SOUFFLE

Tale limonin souffle se mi valja med neobjavljenimi objavami že zelo lep čas, tako da .... jeeee končno je ugledal luč sveta:


LIMONIN SOUFFLE

Sestavine:
  • mehko maslo za namastitev modelčkov
  • 1 žlica sladkorja v prahu (za modelčke)
  • 100 ml sladke smetane za stepanje
  • 1 žlica moke
  • 3 žličke jedilnega škroba
  • 110 ml polnomastnega mleka
  • 2 rumenjaka
  • 3 žlice sladkorja
  • 6 beljakov
  • 1 žlica sladkorja v prahu za posip

Limoni sem temeljito oprala in posušila. Ker sta bili domači, sem lupinico naribala, sok pa iztisnila, ter vse skupaj zmešala v skledici. Modelčke sem rahlo namastila z maslom in jih potrosila s sladkorjem v prahu, ter do uporabe shranila v hladilniku.

Pečico sem segrela na 180 stopinj. V skledi sem v zelo gosto zmešala smetano, moko in jedilni škrob. V kozici sem segrela mleko in tik preden je zavrelo, kozico odstavila. V zmes smetane, škroba in moke sem postopoma dolivala vroče mleko in mešala, tako da sem dobila gladko zmes, ki sem jo kuhala toliko časa, da je nastala zelo gosta krema, v katero sem počasi vmešala limonin sok z lupinico.

Ločeno sem zmešala rumenjake in sladkor, ter jih vmešala v kremasto zmes, ter ponovno kuhala, dokler ni nastala gosta limonina omaka, ki sem jo ohladila na sobno temperaturo. Iz beljakov sem naredila snega in jih ročno vmešala v ohlajeno limonino omako. Nato sem do vrha napolnila modelčke in jih postavila v vročo pečico.

Souffle sem pekla v ogreti pečici 14 minut, da so se dvignili in obarvali. Pečen souffle po želji okrasim s sladkorjem v prahu.









Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. E ovo je nešto za mene, a imam i domaćih limuna, jedva čekam da probam, izgleda tako dobro !!

    OdgovoriIzbriši