torek, 24. maj 2016

SOLATA, KI SE JI NI MOČ UPRETI

Kaj bomo pa danes jedli? To je klasično vsakodnevno vprašanje, nekje okrog sedme ure zvečer. A ko imaš hladilnik poln zelenjave, odgovor resnično ni težek. Jaaa, solato! Kaj pa drugega. In nastal je takšen miks.

SOLATA Z MLADO ŠPINAČO

Sestavine:
  • listi mlade špinače
  • redkvica
  • paradižnik
  • por 
  • črne olive
  • šparglji (divji ali domači)
  • sol, olje, kis

Liste špinače sem očistila, narezala in oprala. Prav tako sem očistila in oprala redkvico in jo narezala na kolobarčke. Na kolobarčke sem narezala tudi por in dodala črne olive. Šparglje sem oprala, jim odščipnila spodnje olesenele dele, jih narezala in na hitro prepražila na olivnem olju.
V veliko skledo sem naložila paradižnik in vso ostalo zelenjavo, začinila s soljo, olivnim oljem in kisom, ter premešala.

S kruhom ali brez, v vsakem primeru je slastno.


















Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar