petek, 1. julij 2016

RŽENI KRUH Z LANENIMI SEMENI

Pri nas v kuhinji praktično nič ne zavržemo. Tako smo oni dan jedli okusno obaro z ajdovimi žganci, pa je ostalo dobre 4 dcl vode od žgancev, ki sem jo koristno uporabila za peko okusnega domačega rženega kruha. Lanena semena so bila tokrat le za dekoracijo.

RŽENI KRUH Z LANENIMI SEMENI

Sestavine:
  • 250 g bele moke
  • 350 g ržene moke
  • vrečka suhega kvasa
  • žlička sladkorja
  • žlička soli
  • olje
  • cca. 3 dcl vroče vode, ki je ostala od kuhanja ajdovih žgancev
  • lanena semena po želji



Moko sem natehtala v skledo, vanjo naredila jamico in noter vsula kvas. Potresla sem ga s sladkorjem, jamico do vrha zalila z vročo vodo, ter počakala, da je kvas kipnil. Nato sem dodala sol, olje in ajdovo vodo, ter zmesila gladko in kompaktno testo. Prekrila sem ga s kuhinjsko krpo in počakala, da je naraslo. Nato sem ga ponovno premesila, oblikovala hlebec, ga močno povaljala v lanenih semenih in ga položila na pekač obložen s peki papirjem. 

Vklopila sem pečico na 250 stopinj in ko se je segrela, sem vanjo postavila pekač s hlebcem, ki sem ga prečno nekaj krat zarezala.

Kruh sem pekla 15 minut na 250-tih stopinjah, nato pa še cca. 30 minut na 200 stopinjah. 

Mmmm, je mamljiv tale vroč kruhec!








Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar