četrtek, 30. junij 2016

ODLIČNA DOMAČA LAZANJA

Že dobrega pol leta nazaj smo si omislili strojček za izdelavo testenin, pa se do sedaj še nobeden ni opogumil, oziroma si vzel čas, da bi ga sestavil in uporabil. In ker sama v življenju zelo rada eksperimentiram, predvsem v kuhinji, sem se "žrtvovala" in končno sestavila to mašino. 

Seveda, nisem imela pojma kje in kako se stvari lotiti, zato sem najprej falila pri testu, ki je bilo premehko, a ga je Jernej potem rešil. Itak, da nisem vedela kako in na kak način spraviti testo skozi valje, zato sem ga najprej ročno nekoliko razvaljala, a sem kasneje ugotovila, da je bilo to povsem nepotrebno. Kupček testa med prsti lepo raztegneš, nato pa ga spustiš skozi mašino najprej na večji debelini, nato pa še parkrat na vedno tanjši in pride ven super izdelek. 

A kljub začetnim "porodnim" težava, smo se nato basali z odlično lazanjo iz doma pripravljenega testa. Ker pa ga je nekaj še ostalo, sem naredila še široke rezance in jih posušila. V želodcih so pristali čez nekaj dni.

DOMAČA PIŠČANČJA LAZANJA

Sestavine za testo:

  • 400 g moke
  • 4 jajca
  • ščepec soli


Sestavine za mesni nadev:

  • čebula
  • piščančje meso
  • smetana za kuhanje
  • šparglji
  • sol
  • bazilika, origano, timijan
  • kajenski poper


Preostale sestavine za nadev:

  • svež paradižnik narezan na kolobarje
  • melancan narezan na tanke kolobarje in popečena na olivnem olje

Sestavine za bešamel
  • maslo
  • moka
  • mleko
  • sol
  • naribani muškatni orešek



Najprej sem presejala moko, vanjo naredila jamico in vanjo vlila razžvrkljana jajca. Dodala sem sol in sestavine dobro ročno zmešala oziroma pregnetla. Testo sem zavila v vlažno krpo in ga pustila pol ure počivati.

Za mesni nadev sem sesekljala čebulo in jo prepražila na olivnem olju. dodala sem na koščke narezano meso in ko se je le-to prepražilo, sem dodala še šparglje in začimbe, ter vse sestavine temeljito premešala, še malo popražila in nato dodala še smetano za kuhanje. Omako sem kuhala približno 20 minut.

Med tem sem pripravila paradižnik in melancane, ter se lotila testa iz katerega sem pripravila ozke trakove za lazanjo. Testa predhodno ni potrebno kuhati.

Ker je pri nas strokovnjak za izdelavo bešamela Jernej, sem mu tudi tokrat z veseljem prepustila to opravilo, sama pa sem se lotila zlaganja lazanje. 
A teoretično se bešamel pripravi tako: v ponvi stopiš maslo, dodaš moko in vse skupaj nekoliko prepražiš, da dobiš gladko zmes. Nato počasi dolivaš mleko in mešaš. Dodaš sol in muškatni orešek, ter kuhaš približno 5 minut, da dobiš gosto zmes - bešamel.

Na zadnje sem namastila pekač in kot prvo plast vanj zložila melancane. Sledila je plast testa (surovega), nadev, paradižnik in bešamel, ter ponovno testo, nadev in testo, paradižnik in bešamel. 

Pekač sem postavila v segreto pečico in lazanjo pekla cca. 45 minut na temperaturi 180 stopinj. Pečeno lazanjo sem pustila stati cca. 15 minut, nato pa smo navalili. Seveda, zraven se je prilegla skleda domače zelene solate.





Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Vanja,

    vi ste ta prava žena in mama. Upam, da vaši vedo kaj imajo!!

    LP, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah, saj se vsi trudimo, hihihi. Lep poletni vikend!

      Izbriši