petek, 17. junij 2016

BLITVINI KRUHOVI CMOKI

Lanska blitva je tik pred tem, da izdihne, saj že bogato sili v cvet. A nič hudega, nova že poganja. 
A preden bomo stara stebla populili, smo jo še temeljito obrali in nastali so odlični kruhovi cmoki z blitvo, kot priloga konjskim zrezkom v sočni omaki.

KRUHOVI CMOKI Z BLITVO

Sestavine:

  • stari kruh
  • mleko
  • čebula
  • blitva
  • sol, poper
  • sveži majaron in bazilika
  • 1-2 žlici moke po potrebi
  • 1-2 žlici drobtin po potrebi
  • 2 jajci


Kruh sem narezala na večje kocke in ga ne preveč izdatno namočila v mleku. Blitvo sem poparila (3-4 minute) in jo sesekljala, ter jo dodala kruhu. V zmes sem dodala še popraženo sesekljano čebulo, jajca in začimbe. Vse skupaj sem dobro zmešala in pustila stati dobro uro. 
Oziroma, pustila sem stati ravno toliko časa, da sem uspela odteči 13 km. Nato sem dodala malo drobtin in moke (ker se mi je zmes zdela nekoliko prerahla), sestavine premešala in z mokrimi rokami oblikovala cmoke. 

V zelo veliki posodi sem zavrela osoljeno vodo in cmoke kuhala cca. 15 minut. Nato sem jih s penavko pobrala iz sklede, odcedila in zložila v skledo. 

Mmmm, smo mljackali!




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar