petek, 24. junij 2016

POLETNI SIROV KOLAČ

V hladilniku smo imeli še nekaj izkoščičenih češenj, ogromno skute in nekaj navadnega grškega jogurta. Že dolgo nismo pekli in res bi se nam po dolgem času prileglo nekaj sladkega. Ura je bila že pozno popoldne, a kljub temu sem na pult zložila potrebne sestavine in kakšni dve uri za tem smo se že sladkali.

POLETNI SKUTIN KOLAČ

Sestavine:
  • 500 g skute
  • 2 jajci
  • 1 dl mleka
  • 2 dl grškega ali navadnega jogurta
  • 200 g moke
  • 100 g sladkorja
  • 1 pecilni prašek
  • 1 vanilijev sladkor
  • 0.3 dl borovničevega likerja ali ruma
  • 0.5 dl olja
  • pest izkoščičenih češenj

Previl:
  • 1 jajca
  • 1 dl kisle smetane
  • 1 dl grškega ali navadnega jogurta


Vse sestavine za sladico sem zmešala in maso enakomerno poravnala v namaščen in z drobtinami posut pekač. Postavila sem ga v segreto pečico in pekla 15 minut na 200 stopinjah. Nato sem pekač vzela iz pečice in biskvit prelila z mešanico smetane, jogurta in jajce. Postavila sem ga nazaj v pečico in pekla še nadaljnih 45 minut pri isti temperaturi. 

Pečen biskvit sem ohladila (razen tega kar smo probali) in ga postavila v hladilnik. 

Mmm, hladen je še boljši.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar