petek, 29. december 2017

DOMAČA DARILA - čaji in marmelade

V kozarčke je romal tudi domači čaj. Hja, če smo ga včasih pili le tu in tam, ga sedaj dobesedno vlivamo v sebe. Vsi. Ta stari in ta mladi. Če pa je takooo dober.

Marmeladic je bilo letos nekoliko manj, a slivova je vseeno pristala v ličnih kozarčkih in tudi ta je romala v darilne vrečke.




Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Zelo lično. Ne samo uporabno, še lepo dekorirano. Takih daril sem jaz najbolj vesela, sploh, če mi kdo podari kaj takega, česar jaz ne delam. Da bi komu podarila domač čaj mi še ni bilo na misel, je pa dobra ideja glede na to, da celo leto zbiram in sušim domače rožce.
    V novem letu pa ... predvsem zdravje in še malo sreče in lepega vremena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Saša, tudi vam vse lepo v letu 2018. Dosti zdravja, osebnega zadovoljstva in lepih rožic. Jaaa, domača darila so tudi zame najlepša!

      Izbriši