četrtek, 7. december 2017

OKUSNE PIKICE IN KRIGLICE

Kako pri nas veš, da ima mati športno pavzo? V nedeljo dopoldan je doma, skuha kosilo in speče sladico. Noro! Saj sem se tega nenavadnega običaja že kar odvadila. A je šlo. Najprej sem se malo lovila (hihihi), potem pa je steklo.

Nastalo je okusno kosilo in na koncu tale sočna sladica. Pa da nebi kdo mislil, da ko športam ob nedeljah ne jemo kosila. Neee, sploh ne! A takrat običajno skuham že v soboto. Uporabila sem vso svojo nedeljsko domišljijo in nastal je prikupen pikasti kolač.


SOČEN RIBEZOV KOLAČ

SESTAVINE

Testo:

  • 17 dag masla
  • 4 rumenjaki
  • 5 dag sladkorja
  • 25 dag moke
  • 1 pecilni prašek
  • 1 vanilijev sladkor
  • po želji naribano lupinico pomaranče


Nadev:

  • 750 g skute
  • 3 žlice grškega jogurta
  • 5 žlic moke
  • 20 dag sladkorja
  • trd sneg 4 beljakov
  • 1 vanilijev sladkor
  • 2 jogurtova lončka ribeza



POSTOPEK
Zamesila sem testo in ga razdelila na dva dela. Polovico testa sem enakomerno razporedila po pekaču, drugo polovico pa sem postavila v hladilnik.

Iz beljakov sem stepla trd sneg in ga ročno vmešala v skutino zmes brez ribeza. Na koncu sem ročno vmešala še ribez in nadev enakomerno razporedila po pekaču. Iz druge polovice testa sem oblikovala kuglice in jih zložila preko nadeva.

Kolač sem postavila v segreto pečico in ga pekla cca. 1 uro pri 180-tih stopinjah.





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar