petek, 8. junij 2012

DOMAČE Z DOMAČIM

Hja, kolikokrat se mi zgodi, da hitim domov le za pol ure. Da pomijem posodo in pripravim del večerje. Nato se vsedem v avto in odhitim nazaj v mesto - po otroke. Tudi včeraj sem tako "dirkala". V vmesnem času pa je nastala tale večerja:

NJOKI Z RICOTTA SIROM IN PESTOM IZ BLITVE

Sestavine za njoke:
  • 40 dag enotne moke
  • 10 dag ricotta sira
  • 20 dag skute
  • 1 jajca
  • žlička soli
 Sestavine za pesto:
  • blitva iz domačega vrta
  • žlica mletih orehov
  • žlica olivnega olja
  • 3 stroki česna
  • nariban parmezan
Najprej so bili na vrsti njoki. Vse sestavine sem odtehtala v večjo skledo in jih zmiksala. Skledo sem postavila v hladilnik in se lotila pesta.

Nabrala sem blitvo in jo očistila, ter umila. Narezala sem jo na večje kose in nato povsem na drobno sesekljala.


 

 
Naribala sem parmezan in na drobno sesekljala česen.

 

 
V skodelico sem zamešala sesekljano blitvo, česen, orehe, parmezan in olje, za sabo pomila posodo in odhitela do bazena po Jerneja.

 

 

 

 
Ko sva se vrnila, sem na štedilnik pristavila veeeliko posodo z osoljeno vodo, ter med tem časom, ko sem čakala, da zavre oblikovala njoke.

 

 

 
Njoki so bili kuhani v dobrih 15 minutah. Kuhane sem odcedila in jih zmešala s pestom. Večerjo sem postavila na mizo, dodala skledo domače zelene solate, se preoblekla v tekaška oblačila in se odpravila v vetrovnemu večeru naproti.

 

 
Print Friendly and PDF

4 komentarji: