torek, 12. junij 2012

POSLADKAJMO SE NA BRZINO

Tale recept sem oni dan slučajno našla na spletu. Kaj je sledilo, menda ni potrebno razlagati. Zvečer smo imeli sladico v hladilniku.

RIBEZOV KOLAČ S KEKSI

Sestavine:
  • 400 g navadnih keksov (petit buere, albert,...)
  • 600 g ribeza
  • 300 g sladkorja
  • 0.5 l vode
  • 2 vrečki vanili sladkorja
  • 100 g vanilijevega pudinga
  • sladka smetana po okusu

Ribez sem zmešala s sladkorjem, vanilijevim sladkorjem in vodo, ter ga postavila na ogenj. Ko je zmes zavrela sem vanjo zakuhala vanilijev puding in mešala še dve minuti, da je postala zmes gosta.
V ponev sem eno za drugim zložla plast keksov, plast ribeza, ter postopek štiri krat ponovila. Počakala sem, da se sladica za silo ohladi, zmiksala sladko smetano, ter jo enakomerno razporedila po vrhu peciva. Ponev sem ponovno postavila v hladilnik.

Sladica je najboljša, ko je fajn hladna. NJAMČI!



Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Mmhmhm z ribezom še nisem poskusila, mi smo dolgo nazaj delali z jabolki tudi zelo dobro!

    OdgovoriIzbriši