četrtek, 7. junij 2012

SADNO PECIVO BREZ SLADKORJA

Če vas navdušujejo sladice brez sladkorja, vam ponujam tale recept. Pecivo je sočno in okusno, a po mojem okusu je boljše z malo sladkorja.

SADNO PECIVO BREZ SLADKORJA

Sestavine:
  • 3 skodelic polnozrnate moke
  • 1 skodelica ovsenih kosmičev
  • 1.5 skodelice kuhane prosene kaše
  • pol žličke cimeta
  • 3/4 skodelice namočenih rozin
  • 2 naribani jabolki
  • 1/2 skodelice olja
  • 1.5 skodelice jabolčnega soka
  • 1 skodelica lešnikov ali mandeljev
  • 2 žlici meda
  • ščepec soli
 
Rozine s ščepcem soli za pol ure namočim v vodi. Jabolke olupim in naribam, lešnike pa zdrobim.

Vse suhe sestavine zmešam v veliki skledi. Dodam kuhano kašo in ostale sestavine, ter maso dobro premešam. Testo dam v namaščen in pomokan pekač in pečem eno uro na 180-tih stopinjah.

Tako pa izgleda priprava peciva v slikah:

Ko sem namičila rozina in pristavila kašo, sem najprej z ročnim pripomočkom razdrobila lešnike.
 



Nato sem v večjo skledo namešala vse suhe sestavine in jih posula s cimetom.



Jabolka sem očistila in naribala.



Čez dobro uro je bilo pecivo pečeno.

Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar