četrtek, 24. januar 2013

DVA PIVSKA KRUHKA

Pivo in kruh sta lahko dobra prijatelja, predvsem če ju zamešamo še preden dobimo gotov izdelek. Pivo ponudi kruhu posebno mehkobo, okus pa se ne občuti. Nastali so beli in mešani hlebčki:

KRUH S PIVOM

Sestavine:

  • 70 dag moke (gladke za bele kruhke, mešanica ržene, polnozrnate in enotne za mešane kruhke)
  • kocka kvasa
  • žlička sladkorja
  • topla voda
  • žlička soli
  • pest sezamovih semen za mešani kruhec
  • malo oljčnega olja
  • cca. 2,5 dcla piva


V posodo sem odtehtala ustrezno količino moke, naredila jamico in vanjo nadrobila kvas. Posula sem ga s sladkorjem in zalila s toplo vodo.


Čez približno 10 minut, ko je kvasec kipnil, sem v maso za mešani kruh dodala pest sezamovih semen,


v obe masi pa žličko soli in malo olja. 



V vsako skledo sem dodlila polovico pločevinke piva.



ter sestavine fajn zmiksala.


Maso sem prekrila s kuhinjsko krpo in počakala dobro uro, da je testo kipnilo. Ta čas sem izkoristila in odhitela na fitnes. 


Vzahajano testo sem ročno premesila, oblikovala hlebčke (iz vsake mase dva), ter jih položila na pekač obložen s peki papirjem.


Hlebčke sem ponovno prekrila s kuhinjsko krpo in počakala dobrih 20 minut, da se je pečica dodobra segrela. Začetna temperatura je bila 250 stopinj.


Vzhajane hlebčke sem postavila v pečico in jih pekla 20 minut na začetni temperaturi 250 stopinj in nato do konca na temperaturi 200 stopinj. Skupno je peka trajala približno 45 minut.


Pečene kruhke sem položila na rešetko in počakala, da so se ohladili. Nato sem jih shranila v vrečko.


Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar