sreda, 9. januar 2013

PEKLA SE JE ZA BOŽIČ

Toliko je bilo vsega, da sem pozabila povedati, da smo tudi za praznike nekaj malega pekli. Lansko božično večerjo sem popestrila s tradicionalno sladico. Spekla sem pehtranovo potico. V naši hiši jo jem le jaz. Ostali je ne marajo. Jim ne diši, ker ima čuden vonj. Meni pa je ravno tale vonj pehtrana tako privlačen, mamljiv in dišeč.

Probajte, saj ni nujno da je praznik. Potico si lahko privoščimo kadarkoli, če se nam "zalušta".

PEHTRANOVA POTICA

Sestavine za testo:
  • 60 dag polnozrnate moke
  • žlička soli
  • 8 dag sladkorja
  • 8 dag masla
  • 1 žlica ruma
  • 3 dl mlačnega mleka
  • 2 dag kvasa
  • 0,5 dl mlačnega mleka
  • 1 žlica sladkorja

Nadev:
  • 10 dag masla
  • 10 dag drobtin
  • 12 dag sladkorja
  • 3 jajca
  • 2 dl smetane
  • drobno narezan pehtran

Na maslu spražim drobtine in v ohlajene zamešam sladkor, pehtran, rumenjake, smetano in trd beljakov sneg.

Zamesim kvašeno testo, ga pokrijem s kuhinjsko krpo in počakam eno uro, da naraste. Nato testo razvaljam.




Premažem ga z nadevom in zvijem. No, saj nisem pekla le pehtranove potice. Bilaje tudi orehova.



Pehtranova je bila lani polnozrnata.


Prav tako sem jo razvaljala.


In premazala z nadevom.



Zvila sem jo s pomočjo prtiča.


Ter položila v namaščen pekač.


in jo po sredini napikala in pustila še kakšnih 20 minut vzhajati.


Medtem časom sem segrela pečico na 220 stopinj. Potico sem pekla približno eno uro. Po 20-tih minutah sem temperaturo znižala na 180 stopinj.




PEHTRANOVA POTICA JE RES FUL DOBRA.
Print Friendly and PDF

8 komentarjev:

  1. vav,kar zdajle bi jih jedla ... sploh tole pehtranovoko ... mmmmm ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Do pred kakega leta nazaj je tudi meni hm recimo temu neprijetno dišala, sedaj me ne moti več toliko vonj. Ko jo kdo ima, jo probam in se počasi navajam na okus.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmmmmmmmmmm, kakšne lušte si mi naredila . Tudi jaz imam zeeelo rada pehtranovo potico, sladek okus pehtrana mi je božanski. Zelo, zelo rada pa imam tudi rožičevo potico, pa ne mislit, da sem čudna .Zdaj grem pa v skrinjo, tam imam še kos lanske božične, orehove .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo, jaz pa rožičeve še nisem pekla. Danes je popoldan za tek, mogoče pa se je lotim jutri ali pojutrišnjem, ali .... Enkrat boj jo sigurno preizkusila - bom povedala kako mi je uspela.

      Izbriši
  4. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši