ponedeljek, 28. januar 2013

SLASTNI ŠTRUKELJCI

Ne veste kaj bi pripravili za večerjo? Ali pa morda kuhate za jutri in nimate ideje? Jaz jo imam! Tile slastni štrukeljci so odlična rešitev za danes, jutri in pojutrišnjem. 

Pripravimo jih danes in še tople in sveže pojemo za večerjo. 
Pripravimo jih danes in nas počakajo do jutri. Okusna zelenjavna juhica in za povrh še dišeči štrukeljci. Le kdo bi si želel kaj boljšega?

In če ostanejo? Hja, če ostanejo jih pojutrišnjem pojemo za malico. Takšne hladne. Mmmm, so tudi dobri. 

Jaz sem jih pripravila včeraj, ker nisem vedela ali bodo otroci pozno zvečer ko so se vrnili s tekme lačni. In niso bili. Ostali so za danes. V kombinaciji z ričetom. Sem prepričana, da bo ostal kakšen košček še za jutrišnjo dopoldansko malico.

POLNOZRNATI SIROVI ŠTRUKLJI

Sestavine:

za testo:

  • 20 dag polnozrnate moke
  • 1/2 žlice olja
  • 1/2 žličke soli
  • malo mlačne vode

Sestavine sem zmiksala v gladko testo, ga premazala z oljem, zavila v folijo, ter ga pustila 30 minut počivati na sobni temperaturi.

za nadev:

  • 40 dag skute
  • 2 jajci
  • 1/2 žlice soli

Vse sestavine sem zmiksla.

za preliv:

  • 2 dcl kisle smetane
  • 2 dcl jogurta
  • 1 rumenjak

Rumenjak sem razžvrklala, dodala smetano in jogurt, ter vse zamešala.

Testo sem na tanko razvaljala na pomokanem prtu, in ga prerezala na polovico. Vsako polovico sem enakomerno premazala z nadevom, ter s pomočjo prta zvila v rolado. Vsako polovico sem zamotala v kuhinjsko krpo in položila v vrelo vodo. 
Štruklje sem kuhala približno 20 minut. Nato sem jih razvila in razrezala na približno 5 cm velike kose. Le-te sem položila v namaščen pekač, jih prelila s prelivom in postavila v segreto pečico.
Štruklje sem pekla približno eno uro na 180-tih stopinjah.

TO MORATE PROBAT! SE SPLAČA!






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar