ponedeljek, 21. oktober 2013

SLASTNE SOLATE

Dan težko zaključimo brez polne sklede slastne solate. Tudi kalilnik pridno proizvaja dnevno sveže mlade kalčke, polne energije in novega življenja.

ZELENA SOLATA S KALČKI IN KUMARO

Sestavine:
  • zelena solata
  • kumara
  • nakaljena semena mungo fižola
  • nakaljena semena leče
  • sol, olje, kis

Solato sem očistila, narezala in oprala. Kumaro sem olupila in jo naribala. Letos se je sezona kumar kar potegnila. Še danes jemo domače - z vrta.

 

Nakaljeno lečo sem skuhala, mungo fižol pa le splahnila.

 
Sestavine sem zmešala, začinila 


...in nastala je odlična solata.




 
Print Friendly and PDF

3 komentarji:

  1. Takšne solate so pa najboljše.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Moji alfa alfa kalčki se že kalijo in jutri bomo želi :) Sem še sestro okužila s tem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super! Tudi jaz moram po novo zalogo alfalfa kalčkov, ker nam jih je zmanjkalo! ...pa veselo kalčkanje!

      Izbriši