četrtek, 13. februar 2014

RIŽOTA NEKOLIKO DRUGAČE

Že par dni sem imela v mislih rižoto s suhimi paradižniki, pa ni in ni bilo priložnosti. Vedno je kakšna druga jed prišla vmes. 
Evo, pa mi je končno uspelo. Takole sem jo naredila:

RIŽOTA S SUHIMI PARADIŽNIKI

Sestavine:

  • piščančje meso - file
  • suhi paradižniki
  • čebula
  • bučna semena
  • česen
  • riž
  • prosena kaša
  • malo belega vina
  • voda
  • sol, kajenski poper
  • rdeča paprika
  • sveži peteršilj


Meso sem narezala na koščke, ga začinila s soljo, kajenskim poprom in rdečo papriko, ter fajn zmešala. V ponev sem vlila olivno olje, ter meso prepražila do mehkega.
Dodala sem sesekljano čebulo, sestavine kakšni dve minuti pražila, nato pa dodala bučna semena in na koščke narezane suhe paradižnike. 
Sestavine sem prepražila ter dodala skodelico riža in pol skodelice prosene kaše. Vse skupaj sem premešala, dodala česen, ter sestavine zalila z vinom in vodo. Skupna količina vode je bila približno dvakrat tolikšna kot je bilo riža in prosene kaše. To pomeni, če sem uporabila eno in pol skodelico riža in kaše, sem dodala skupaj 3 skodelice vina in vode.

Rižoto sem kuhala približno 20 minut, tako da je riž ostal al dente. Preden sem jo postregla, sem jo posula s sesekljanim peteršiljem.

Zraven smo pospravili veeeliko skledo okusne solate.






Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Skoraj enako jo pripravljam tudi jaz,namesto riža dam ješpren,proseno kašo,malo kurkume,žafraniko.Probam naslednjič še z bučnimi semeni.Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo, jaz pa bom naslednjič poizkusila z ješprenom. Hvala za idejo. Tudi vi bi morali pisati blog in deliti ideje z drugimi!

      Izbriši