nedelja, 26. december 2010

PIKASTA EKSOTIKA

Letos je bila moja naloga, da za družinsko božično večerjo izberem in pripravim solate. Eh, nič enostavnejšega. Naredila bom zeleno solato, to bodo sigurno vsi jedli. A da ne bo čisto navadna zelena bom v eni skledi pripravila motovilec, v drugi pa ledenko, kateri bom dodala nakaljena semena lucerne. Za tiste, ki imajo radi nekaj drugačnega.

Tako sem razmišljala v petek popoldan. A nisem bila zadovoljna. Nekaj eksotike pa ja mora biti prosotne. Saj se ne more večerja končati le z zeleno solato. Ni finte.

Pa sem se spomnila na sestre Reš. Ruth in Matejo. Ti dve nas vedno popeljeta v svet dobrih idej. Pa sem se zatopila v Čarobni svet buč in našla tale recept, ki sem ga pač nekoliko prilagodila razpoložljivim sestavinam:


SOLATA Z JABOLKI IN BUČAMI
bučno meso ene pikaste buče, 2 jabolki, sesekljani orehi ali bučne pečke, sveži peteršilj, 3 listi zelene solate

preliv: sok 1 limone, 2 žlici oljčnega olja, 2 žlici kisle smetane, noževa konica ingverja, žlička sladkorja, žlička gorčice, sol, poper


Pikasto bučo očistim in naribam. Jabolka prav tako očistim, olupim in naribam. Oboje zmešam, potresem s sesekljanim peteršiljem, prelijem s prelivom in sestavine dobro zmešam.
Na dno posode razporedim liste zelene solate in nanje stresem bučno solato. Po vrhu potresem s sesekljanimi orehi ali bučnimi pečkami in solata je pripravljena.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar