torek, 6. april 2010

KAK´ ČEŠKO

Se zgodi kdaj pa kdaj, da se ti stvar ponesreči. Ne uspe, ali ni dobra. Pa to stvar redno delaš. Vsaka dva dni. Brez izjeme.

To se mi je zgodilo prejšnji vikend pri peki kruha. Pa tako sem se potrudila. Zamesila testo iz bele in črne moke. V belo sem dodala sezam, v črno pa bučna in sončnična jedrca. Obe masi sta bili takooo mehki in voljni. Ooo, kako dober kruhec bo ratal. Pa tako lepo je kipnil. In kakšno barvo je imel. Zlato rjavo. Pa kako je narastel! Nastali sta dve taaakšni šturci. Kar sline so se mi cedile!

Prvi grižljaj. Ooooh, groza! Saj ne morem verjeti. Pa saj meni se to ne more zgotiti. Ali pač? Seveda, zakaj pa ne? Vsakemu se to lahko zgodi!

Pozabila sem na sol. Kruh ni slan! In takšen ni dober. Kaj pa zdaj?

Ja nič. Spekla sem novega, tega pa smo porabili za slaasten kruhov cmok. Takšen češki.

ČEŠKI KRUHOV CMOK
star kruh, čebula, 2 jajci, peteršilj, sol, poper, mleko

Kruh narežem na kocke, ga prelijem z mlekom, ter pustim kakšne pol ure, da se namaka. Prepražim čebulo in jo dodam k namočenemu kruhu. V maso ubijem še dve jajci, solim popram in fajn zmešam. Če je masa premehka dodam malo drobtin.

Na čisto kuhinjsko sarvitko potresem drobtine na katere položim cmokovo maso oblikovano v svaljek, ki ga čvrsto ovojem v sarvietko. Stranske konce zavežem z vrvico.

Položim v vrelo in osoljeno vodo, ter kuham približno 30 min. Ko je cmok kuhan, ga položim na pekač, gazo odvijem, cmok pa položim na krožnik ali podolgovat pladenj. Narežem na rezine in serviram.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar