četrtek, 6. oktober 2011

LE KDO JIH NE MARA?

Ja res je. Le kdo ne mara palačink? Včasih so polnjene z marmelado, tu pa tam s skuto, včasih s čikolado a tokrat sem iz njih naredila slastne sendviče. In ker mi je zmanjkalo bele moke sem uporabila kar rženo. Bile so še boljše.

PALAČINKA SENDVIČ

Sestavine:
  • 1 jajce
  • ščepec soli
  • mleko
  • ržena moka

Jajce razžvrkljam v mleku, dodam sol in moko, ter z metlico zamešam gladko, tekoče testo. Počakam 10 minut, da se moka "napije", ter spečem palačinke.



 Pečene palačinke obložim s kolobasami, sirom in paradižnikom. No. seveda bi bilo boljše, če bi dodala še več zelenjave, a kadar je to za Jerneja, je še tale paradižnik odveč.

 Prelijem s kislo smetano,

 ter vsao palačinko preložim na polovico. Zložim jih na nizek pladenj, postavim za 20 minut v segreto pečico in serviram.
 MMMM, JE OKUSNO!
Print Friendly and PDF

4 komentarji:

  1. Sprobaj enkrat s konopljino moko. So prav tako zelo dobre (pa še malo več beljakovin imajo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tile vaši recepti so krasni. Zadnjič sem naredila musako z ohrovtom po vašem receptu in bilo je zelo dobro, tudi tole z bučami bom poskusila....Hvala, ker delite z nami!
    Vse dobro in lep pozdrav!
    Cirila

    OdgovoriIzbriši
  3. Super! Naj vam tekne!
    ...sem prav vesela takšnih navdušenih komentarjev o!- me kar vzpodbudij

    OdgovoriIzbriši