sobota, 10. marec 2012

40 ŽEMLJIC ZA 40 LET

Ko se mlajša sestra pridruži v klub 40, potem se res že splača potrudit, a ne? Tako je bil dan spet prepoln aktivnosti. Najprej je bilo na vrsti urejanje hišne okolice, rezanje drevja, grablanje listja in odstranjevanje suhih vej. Sledil je 16 kilometrski tempo tek. Ta je bil vse prej kot lahek, saj je takoooo neusmiljeno pihalo. Pa še zato, ker bi morala takšen tek odteči na stadionu, jaz pa tega ne maram. Sploh si ne znam prestavljati, da bi se 16 kilometrov vrtela v krogih. 40 bi jih morala odteči. Uf. Pa sem se podala na cesto, a na cesti je tako - malo gor, malo dol, nekaj kilometrov proti vetru, nekaj z vetrom. Definitivno težje kakor na stadionu.

A po teku,... po teku me je čakala veeeeelika peka domačih žemljic. 40 sem jih napekla. Nastale so ajdove z orehi, polnozrnate s sončničnimi semeni in navadne bele. Vsakih nekaj.

Testo sem zamesila že zjutraj, saj sem vedela, da potem več ne bo časa. V prvo skledo ajdovo,



v drugo skledo navadno belo


in v tretjo skledo polnozrnato.


Pred tekom sem ga temeljito premesila, še enkrat postpoek ponovila po teku, ter oblikovala majhne kroglice. Te so narasle in se spekle v okusne domače žemljice.





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar