sreda, 7. marec 2012

ODLIČNO ŠPORTNO KOSILO

Skupno življenje v Avstro-Ogrski oziroma habsburške monarhije je pospešilo pretok kulinaričnih znanj in medsebojno spoznavanje različnih načinov prehranjevanja. Po propadu monarhije so ostale tudi številne vezi na kulinaričnem področju.

Za načine prehranjevanja in prehranske navade jugovzhodne Evorpe je značilna velika raznolikost, kar je povezano s pestro narodnostno sestavo in okolij, ki jim posamezni narodi pripadajo ali iz njih izvirajo. Zelo veliko je tudi podobnosti med posameznimi jedmi. Njihovo drugačnost zato označujejo le različna poimenovanja. Ker celotno območje zelo zaznamuje kultura žit, od tod izvira tudi podobna prehrana.

Avstrijska, madžarska, češka, slovenska, hrvaška in bosanska (z močnimi turškimi vplivi) kuhinja se tako ponašajo z izvrstno paleto močnatih jedi. Veliko inovativno središče močnatih jedi je bil Dunaj, poleg njega pa tudi češka in madžarska kuhinja.

SKUTNE KRPICE (HALUŠKY)
Madžarska

Sestavine:
  • 500 g krpic (recept sem priredila in krpice zamenjala za široke rezance)
  • 500 g skute
  • 1/4 l kisle smetane
  • 15 dag slanine

Široke rezance sem skuhala in odcedila. V vročo nepregorno posodo sem zložila plast rezancev, skuto in smetano in na vrh še enkrat plast rezancev, skuto in smetano. Slanino sem narezala na majhne koščke in jo na vročem ognju razpustila. Potresla sem jo preko zložene jedi.

Zloženko sem postavila v segreto pečico in 20 minut pekla pri temperaturi 200 stopinj.

HITRO, ENOSTAVNO IN TAKOOOOO OKUSNO!



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar