nedelja, 13. februar 2011

PRVA LETOŠNJA - ZIMSKA MARMELADA

Zimski letni čas ne slovi ravno po pripravi ozimnice in spravljanju pridelkov. A kaj, ko mi je zmanjkalo bučne marmelade in ta polovica buče je bila kot nalašč, da se pretopi v ta slastni zvarek.

Preobrazba se je pričela tako:

Buči sem odstranila sredico.

Ker je bila prevelika sem jo razrezala na več manjših kosov, ter jih olupila.


Očiščeno in olupljeno bučo sem narezala na večje kose, dodala sladkor, cimet in na drobno narezan ingver.


Sestavine sem fajn premešala, ter mešanico pustila pa ur, da se "paca". Ta korak sicer ni potreben, a v tistem trenutku še nisem imela časa za kuhanje.

Nato sem bučno - sladkorno mešanico skuhala, jo nekoliko ohladila, ter zmiksala.


Zmiksani pasti sem dodala želirni sladkor, ter marmelado do konca skuhala - cca. 20 minut.

Napolnila sem kozarčke, jih močno zaprla in postavila na hladno, kjer se še danes ohlaja.



MMMM, TO BO SLASTEN ZAJTRK!

Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar