sobota, 26. februar 2011

SOBOTNI ŠPORTNI ZAJTRK

Zadnje februarsko sobotno jutro je bilo v znamenju zdravega športnega zajtrka. Že ko sem vstala, sem vedela, da si bom za ta obred odtrgala nekoliko več časa. Pa sem začela.

Sestavila sem kosmičnik in vsipala vanj oves.
Proizvodnja ovsenih kosmičev se je pričela.

Ustrezno količino sem vsipala v skledico, dodala rozine, suhe banane in sončnična semena.



Nato sem se spomnila in dodala še žlico domače hruškove marmelade in vse sestavine zalila z navadnim tekočim jogurtom.

Vse sem dobro premešala, pustila 10 minut počivati, in z velikim užitkom pojedla.



Ej, sedaj ko sem polna energije pa brž. Letim na tržnico po sveže mleko, nato me čaka dokaj težek tek, pa kosilo moram skuhat, pa kruh bom pekla, pa .... No, danes bo kruh kar ovseni.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar