četrtek, 8. december 2011

NEVIDNA ENERGIJA

Zadnji teden dni me daje takšna neprijetna - splošna utrujenost. A pride dan, ko bi me najraje razneslo od viška energije. Takrat jo sproščam na svoj način. Kako?

 
  • Ker traja moja vožnja iz službe pol ure, v tem času naredim popoln plan popoldanskih aktivnost, ter v mislih sestavim jedilnik za večerjo.
  • Petnajst minut do pet parkiram, odvržem stvari, se slečem, ter na brzino pograbim vse potrebne pripomočke za peko kruha.
  • Pripravim kvasec v teh slabih 10 minutah, ko le-ta vzhaja, smuknem v tekaško opravo.
  • Zamesim testo, ga pokrijem s kuhinjsko krpo in že sem pred vhodnimi vrati.
  • Vklopim štoparico in se poženam v breg. 45 minut sopihanja na Pohorje mi bo dobro delo.
  • Tečem in tečem in sopiha in uživam. Višje sem, bolj je toplo. In kako je svetlo! Kot podnevi. Škoda le, da luna ne proizvaja D vitamina.
  • Po 45 minutah se ustavim, pogledam lučke v dolini in jo mahnem nazaj. S polno paro. Pripravljat večerjo. Saj veste, prva stvar, ki jo fantje izustijo, ko stopijo skozi domači prag, ni zdravo, ali kako si, temveč kaj je za jest? Danes bodo domače tortilje s klobasami, sirom in zelenjavo.
  • Pot navzdol mine takooo hitro in že sem ponovno v kuhinji.
  • Pripravim testo za tortilje, ponovno pregnetem maso za kruh, oblikujem hlebčke, jih položim na pekač, ter vklopim pečico.
  • Medtem ko kruhki ponovno vzhajajo in se greje pečica, pripravim domače tortilje.
  • Evo, fantje so že doma. Hitro postavim Jerneja za štedilnik, da prične s peko tortilj, sama pa nadaljujem proizvodnjo le-teh.
  • En, dva tri in večerja je pripravljena. In tudi kruh je v pečici. Polnozrnat z orehi.

POLNOZRNATI KRUH Z OREHI

Sestavine:
  • 60 dag polnozrnate moke
  • kocka kvasa
  • pest orehov
  • žlička sladkorja
  • žlička soli
  • žlička olja
  • 1 dcl jogurta
  • 1-2 dcl tople vode

  • Tako to gre:















Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar