ponedeljek, 15. april 2013

DALMATINSKA PITA Z ROŽIČI IN SADJEM


Rogač oz. po naše rožiči je dalmatinska rastlina z zelo izraženim vonjem, ki pa vsakomur ne ugaja, zato ga lahko zamenjate z makom ali pa z mletimi orehi. Vendar, kdor želi probati nekaj drugačnega, naj upirabi rožičevo moko.

Sestavine:

Krhko testo za pito
  • 40 dag ostre moke
  • 10 dag sladkorja
  • 1 kisla semtana
  • 20 dag kokosovega masla
  • 2 rumenjaka
  • 1 vanili sladkor
  • 1 pecilni prašek

Maslo sem stopila in ga dodala k ostalim sestavinam, ter vse skupaj na hitro zmiksala. Testo sem razdelila na dva dela. Malo večjega sem postavila za 20 - 30 minut v hladilnik, nekoliko manjšega pa v zmrzovalnik.

Testo iz rožičeve moke:
  • 15 dag rožičeve moke
  • 15 dag sladkorja
  • 15 dag moke
  • 3 dcl mleka
  • 0.5 dcl olja
  • 1 vanili sladkor
  • 0.5 praška za pecivo
  • sneg iz dveh beljakov

Zmešala sem rožičevo moko, vanili sladkor in sladkor, ter sestavine premešala. Prelila sem z vrelim mlekom in počakala, da se ohladi. Nato sem dodala olje, moko in pecilni prašek, ter vse skupaj zmiksala. Na koncu sem ročno, na rahlo primešala sneg beljakov.

Sadje:
  • 3-4 naribana jabolka
  • rabarbara (originalni recept vsebuje slive)
Polovico testa, ki sem ga hranila v hladilniku sem razprostrla po naoljenem in z moko posipanem pekaču. Pekač sem postavila v segreto pečico na 180 stopinj in podlago pekla 15 min.



Preko delno pečenega testa sem razporedila 3 naribana jabolka, jih posula s cimetom in


dodala še na koščke narezano rabarbaro.



Sadje sem prekrila z rožičevo maso.



In preko naribala preostanek testa, ki je čakalo v zmrzovalniku.



Pecivo sem ponovno postavila v pečico in ga pekla še dodatnih 50 minut.



Ni se še ohladilo, ko sem ga že narezala.

Tisti, ki imate reees radi sladko, ga lahko posujete še s sladkorjem v prahu. Mi se takim dodatkom izogibamo, saj že samo pecivo vsebuje popolnoma preveč sladkorja in maščobe.







PITA JE ENOSTAVNA ZA PRIPRAVO, IN ODLIČNEGA OKUSA. NJAMI!!!!

Print Friendly and PDF

1 komentar: