ponedeljek, 22. april 2013

MMM, NJAM NJAM!

Saj se mi ni dalo preveč. A bila je sobota, vrt sem uredila, raztekla sem se tudi in vedela sem, da v nedeljo ne bom pekla ker imam na sporedu dooolgi tek. Pa še obljubila sem. In po vrhu vsega sem našla en takšen res preprost recept in deloval je kar okusno.

Pa sem se lotila sladice, ki bojda izhaja iz Izraela. To so Del šnite. A recept sem nekoliko prikrojila po svojem okusu. Pecivo je reeesnično poslastica. Tako sočno, dišeče in okusno!

DEL ŠNITE

Sestavine:

za kvasec:
  • 1/2 kocke kvasa
  • 3 žlice moke
  • ščepec sode bikarbone
  • žlička sladkorja
  • malo mleka

Sestavine sem zmešala in na rahlem ognju segrela, vendar ne zavrela, nato pa počakala, da je kvasec kipnil.

Testo:
  • 3 jajce
  • 5 dag oljčnega olja (originalni recept vsebuje 15 dag masti. Hotela sem jo nadomestiti z maslom, a nam ga je žal zmanjkalo, zato sem dodala kar olje)
  • 3 žlice sladkorja
  • 1 vanili sladkor (originalni recept je brez njega)
  • 1 šalica mleka
  • 40 dag gladke moke
  • kvasec

Nadev:
  • marmelada
  • 200 g orehov
  • 50 g rožičeve moke (originalni recept vsebuje 250 g orehov brez rožičeve moke. Ker jih nisem imela toliko in ker mi je še od zadnjič ostalo nekaj rožičeve moke sem naredila kombinacijo orehov in rožičev)
  • 100 g sladkorja (originalni recept vsebuje 200-300 g sladkorja, kar je za naš okus absolutno preveč)
  • 3 jabolka (originalni recept ne vsebuje jabolk, a me je bilo strah, da bo pecivo suho in sem dodala jabolka)

V večjo skledo sem penasto zmiksala jajca in sladkor.




Dodala sem kvasec, olje, moko in mleko, ter zmiksala gladko testo.


Testo sem razdelila na tri enake dele in vsakega posebej razvaljala na velikost pekača. Prvo plast testa sem položila v namaščen pekač in jo premazala z marmelado.


Preko sem enakomerno razporedila polovico naribanih jabolk in preko posula polovico mešanice orehov, rožičev in sladkorja.



Sledila je druga plast testa in še en nadev iz marmelade, jabolk in orehov, ter na koncu tretja plast testa, katero sem premazala z razžvrkljanim beljakom.


Pekač sem postavila v segreto pečico in sladico pekla približno 50 minut na 150-tih stopinjah.

Hoteli smo počakati, da se ohladi, a si nismo mogli pomagati. Še vroče smo sprobali kar z žlicami. Mmm, res je odlično. Tudi naslednji dan.




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar