ponedeljek, 9. junij 2014

NAVALIMO NA ČEŠNJE!

Komaj so jagode mimo, že nas razveseljujejo sočne, rdeče češnje! Letos jih je ogromno!

Pa si privoščimo odlično, hitro in enostavno pripravljeno sladico s češnjami.


ČEŠNJEV CIGANSKI ŠTRUDELJ

Sestavine:
Testo na suho:

  • 1 lonček polnozrnate moke
  • 1 lonček pšeničnega zdroba
  • 3/4 lončka sladkorja
  • 1 pecilni praška
  • vanilijev sladkor


Češnjev nadev:

  • 1 kg razkoščičenih zrelih češenj
  • malo olivnega olja
  • 2 žlici drobtin
  • 3 - 4 žlice sladkorja
  • cimet
  • limonin sok


Skutin nadev:

  • 700 g skute
  • limonina lupina
  • 1 jajce
  • vanilijev sladkor
  • 1 kisla smetana
  • sladkor po okusu


Jajčni preliv:

  • 2 jajci
  • 2,5 dl smetane za stepanje
  • 2,5 dl mleka
  • sladkor po okusu


Sestavine za suho testo sem zmešala in razdelila na tri dele.

Na olivnem olju sem prepražila drobtine in ohlajene dodala češnjam, ter zmešala vse sestavine za češnjev nadev.

V drugi posodi sem zamešala sestavine za skutin nadev, ter v naslednji posodi sestavine za jajčni preliv.

Pekač sem namastila in posula s prvim delom suhega testa, preko sem enakomerno razporedila polovico češnjevega nadeva in preko polovico skutinega nadeva. Posula sem z drugim delom suhega testa, ter ponovila češnjev in skutin nadev. Na vrh sem potrosila tretji del suhega testa in sestvine prelila z jajčnim prelivom. Maso sem dobro prešpikala z vilicami in pekač postavila v segreto pečico. 

Sladico sem pekla cca. 1 uro pri 180-tih stopinjah.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar