sreda, 18. junij 2014

POGLED NAZAJ

Nimam navade, da bi brskala po svojem dnevniku in brala stare objave. V bistvu tega sploh nikoli ne počnem. A danes ne vem kaj mi je bilo, da sem zavrtela čas nazaj. Ej, kaj vse se je v teh letih dogajalo na današnji dan!

18. junija 2010 sem se veselila 200-te objave. Od takrat se jih je nabralo že nekaj več kot 1300.








18. junija 2011 sem že uživla v teku in peki odličnega domačega kruha.







18. junija 2012 smo se posladkali z odlično skutino sladico.







18. junija 2010 pa sem si pripravila kozarec samega ljubega zdravja. 





Ko takole gledam nazaj, ugotavljam, da bi morala večkrat osvežit spomin. 

Življenje je tako lepo in pestro!

Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Jaz pa sporočam,da sem 18.6.2014 postala babi vnukinji Miji:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo, kako lepo! In kakšno naklučje!
      Uživajte!

      Izbriši