sreda, 11. junij 2014

PEČEMO TUDI V VROČINI

Saj vem, da je zunaj vroče, da bi morala zapreti vsa vrata in okna in mirno sedeti v hladnem stanovanju in stegniti od sebe vse štiri. A to enostavno ne gre. Že kar nekaj časa se nismo sladkali, pa smo si tokrat privoščili tole okusno in nadvse enostavno sladico - Posolanko.

Pripravila sem jo kar tako - vmes. Vmes, ko sem si privoščila tek in vmes, ko sem kuhala večerjo. 

POSOLANKA

Sestavine:

  • 40 dag moke
  • 1/2 kocke svežega kvasa
  • žlička sladkorja
  • cca. 1.5 dcl vročega mleka
  • žlička soli
  • malo olja ali masla


Nadev:

  • 70 dag skute
  • 3-4 žlice pšeničnega zdroba
  • 1 jajce
  • 1 vanili sladkor
  • sladkor po okusu


Preliv:

  • 1 jajce
  • 1 dcl kisle smetane


Moko sem presejala v posodo, na sredino naredila jamico in noter nadrobila kvas. Posula sem ga s sladkorjem in zalila z vročo vodo. Ko je kvasec kipnil, sem dodala sol, olje in vroče mleko. 
Sestavine sem zmiksala in nato še ročno pregnetla. Posodo sem pokrila s kuhinjsko krpo, smuknila v tekaška oblačila in za dobro uro izginila od doma.
Medtem je testo fajn naraslo. Ponovno sem ga pregnetla, z oljem namazala pekač in testo enakomerno razporedila po pekaču in po robu.




Nato sem zmiksala jajca in sladkor in masi dodala skuto in pšenični zdrob. Sestavine sem fajn premešala in nadev enakomerno porazdelila po testu.









Ker nam je zmanjkalo tako jajc, kot kisle smetane, sem za preliv uporabila smetano za kuhanje in nato pekač postavila v segreto pečico.



Posolanko sem pekla cca. 1 uro. Nato sem jo postavila za dobro uro na hladno, da se je nekoliko ohladila in da se je nadev nekoliko strdil.



Narezala sem jo natrikotnike in postregla. Mmmm, dobra je, ker ni preveč sladka. No, če pa komu primanjkuje sladkorja, jo seveda lahko še potrese s sladkorjem v prahu. 





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar