ponedeljek, 2. junij 2014

V ZNAMENJU JAGOD

Tudi mi smo zapadli v jagodno "mrzlico". Vikend se je več ali manj vrtel okoli jagod. A kljub muhastemu vremenu smo tudi tekli in kolesarili.

Že v petek smo se posladkali z odličnim, enostavnim jagodnim pecivom.

BISKVIT Z JOGURTOM IN JAGODAMI

Sestavine:

  • 1 skodelice jogurta
  • 2 skodelice polnozrnate moke
  • 1/2 skodelice sladkorja
  • 1/2 skodelice olivnega olja
  • 1 vanili sladkor
  • 2 jajci
  • 1 pecilni prašek
  • malo cimeta
  • 50 g sesekljane temne čokolade
  • 2 skodelici jagod


* skodelica = jogurtov lonček 

Vklopila sem pečico in jo segrela na 180 stopinj.

Jagode sem očistila, narezala na koščke in posipala s cimetom. Čokolado sem narezala na majhne koščke in jo zmešala z jagodami.

Ker v petek še nisem imela mikserja (sedaj ga imam), sem s stepalko za palačinke stepla jajca, sladkor in vanili sladkor, tako da sem dobila gosto zmes. Dodala sem olje, jogurt in moko s pecilnim praškom. Vse sestavine sem zmešala in na koncu dodala jagode in čokolado. Ponovno sem premešala.

Pekač sem namazala z oljem in posula z drobtinami, ter vanj enakomerno razpore dila maso.

Biskvit sem pekla cca. 45 minut. Preden sem ga postavila iz pečice, sem preverila z nožem ali je pečen.

Še vročega smo pohrustali skoraj polovico. Ooo, seveda je pa tudi hladen zelo okusen.






Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Mmmmmm to pa mora biti dobro:)Sem pa danes naredila prvih šest kozarčkov jagodne marmelade pa tri steklenice gostega soka .

    OdgovoriIzbriši