četrtek, 29. maj 2014

AKTUALNE PALAČINKE

Ker je čas jagod, se jim tudi mi nismo mogli upreti. Tokrat so nastale slastne palačinke z koruzno moko in nadevom iz skute in jagod.

PALAČINKE Z JAGODAMI

Sestavine:

  • 3 jajca
  • cca. 1 liter mleka
  • koruzna moka
  • gladka moka
  • ščepec soli


Nadev:

  • skuta
  • žlica kisle smetane
  • sveže jagode
  • 1 vanilijev sladkor


Jajca, mleko in sol sev zmešala z ročno stepalko in nato dodala moko. Sestavine sem ponovno stepla in pustila maso stati dobrih 20 minut, da se je nekoliko zgostila. Nato sem spekla palačinke in jih napolnila z nadevom. Nadev sem naredila tako, da sem zmešala vse sestavine. No, jagode sem seveda narezala na koščke.







Print Friendly and PDF

3 komentarji:

  1. Mmmm....... njam, te so res aktualne. Palačinke in frtalje so res super stvar, nadevamo jih lahko z vsem, kar nam narava ponuja užitnega.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Jih bom jutri delala po tem receptu s koruzno moko.Pri nas pa je nastal domač jagodni sladoled,a ga moram že jutri ponoviti(zmanjkalo),in nekaj steklenic gostega jagodnega soka za ozimnico.Sušim pa bezeg,meto,meliso,koprive so že suhe in pospravljene,bezgov sirup tudi,češnjev kompot...Darovi narave.
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vau, pridne roke! Mi pa se še pustimo razvajati. Zelišča za čaje nabira in suši mama, pa bezgov sok tudi ona naredi. Jaz pa uživam v kuhanju marmelad. Kmalu bo jagodna, jeee!

      Izbriši